Jak na sítích najít a oslovit cílovou skupinu?
Druhá část seriálu od Vítězslava Klementa, který přináší tipy podnikatelům pro práci s reklamou na sociálních sítích, se zaměřuje na výběr a oslovení cílové skupiny.
7/13/2023 5:00:40 AMDruhá část seriálu od Vítězslava Klementa, který přináší tipy podnikatelům pro práci s reklamou na sociálních sítích, se zaměřuje na výběr a oslovení cílové skupiny.
7/13/2023 5:00:40 AMVětšina lidí, kteří Meltu vyzkouší, je mile překvapená, říká Lea Striežencová z firmy Kávoviny, jež značku cereálního nápoje vlastní.
3/9/2023 7:35:54 AMPro optimalizaci televizních kampaní zapojuje Media Club umělou inteligenci. Díky tomu dokáže lépe přizpůsobit kampaně klientů na 25 definovaných cílových skupin.
11/7/2022 7:00:30 AMDnešní generace lidí ve věku 55-69 je aktivnější a technologicky zdatnější než před šesti lety. Vyplývá to z nové vlny výzkumu OMG Research zaměřené na tzv. stříbrnou generaci.
10/19/2022 11:00:35 AMV druhé části rozhovoru pro Atmedia komentuje Martin Nováček aktuální trendy v konzumaci médií a dopady, jaké mají na oslovování jednotlivých cílových skupin.
8/10/2022 7:35:52 AMEuropean National Panels spouští nový interaktivní prohlížeč výzkumných dat ČENDA o preferencích a návycích různých skupin ve společnosti.
5/2/2022 6:50:15 AMZměnami, které skupina Nova provedla na podzim loňského roku, upravila profilaci svých tematických stanic a jejich zaměření na ženské či mužské publikum.
4/19/2022 7:35:16 AMČeský statistický úřad zveřejnil ve čtvrtek dopoledne první základní výsledky z loňského sčítání lidu. Podívali jsme se na to, jaká je aktuální velikost cílových skupin, které se obvykle využívají v marketingové komunikaci.
1/13/2022 1:10:05 PMTématu stříbrné generace, tedy generaci lidí starších 50 let a jejich vhodnosti pro marketingovou komunikaci, se věnuje závěrečný díl expertního hovoru Atmedia Talks s Wojciechem Kowalczykem z polské TVP.
12/10/2021 7:20:00 AMAsociace ATO zveřejnila při příležitosti Světového dne televize základní trendy TV sledovanosti v České republice.
11/20/2021 9:30:02 AMVideoreklama se od roku 2022 stane pevnou součástí televizního prodeje reklamy zastupitelství Media Club. To chce také zabránit tomu, aby přicházelo o reklamní GRPy ve zpětném zhlédnutí, popisuje komerční ředitel skupiny Prima Vladimír Pořízek.
11/1/2021 10:45:21 AM